Chcete zjistit na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily?
Vyhledávací dotazy, na které se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Pro vygenerování statistického reportu s vyhledávacími dotazy na úrovni klíčových slov je důležité zvolit položku „Dotazy“ v typu reportu na klíčová slova. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké metriky (sloupce reportu) a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si statistický report, který bude obsahovat vyhledávací dotaz, jenž se váže ke konkrétnímu klíčovému slovu a základní výkonnostní metriky k nim vztažené. Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a následně vyhodnotit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily a jaké měla výsledky.