a) Chci zvýšit návštěvnost mých stránek

Pokud si zvolíte možnost “Chci zvýšit návštěvnost mého webu” vyberte si dlaždici dle ukázkového screenu.

Průvodce vytvořením reklamy:

1. Zadejte název své Firmy nebo její IČO

Zadejte své webové stránky ve tvaru www.seznam.cz, nebo https://www.seznam.cz/reklama.

Po zadání IČ, názvu firmy nebo URL dojde k ověření, zda máte zápis na Firmy.cz. Pokud ano, systém si automaticky vybere potřebné informace.

případně postačí, pokdu použijete celou URL stránku zápisu na Firmy.cz např.: https://www.firmy.cz/detail/2000119-ck-blue-style-praha-nove-mesto.html

2. Vytvořte vaši první reklamu

Textovou část reklamy vytvoříte na základě vyplnění odpovědí na otázky u formuláře.

Grafickou část reklamy doplníte kliknutím na šedivou plochu s názvem “Přidat obrázek”. A postupujte volbou pro nahrání obrázku dle vašich preferencí.

Doporučení:

Nahrávejte obrázky bez uměle vloženého textu.

Je potřeba doplnit kreativu jak ve čtvercovém, tak i obdélníkovém formátu.

Zvolena možnost „Použít jako obdélníkový obrázek“ i „Použít jako čtvercový obrázek“

Zvolena možnost jen jednoho typu obrázku – čtvercový obrázek. V takovém případě by bylo následně potřeba nahrát ještě jiný obrázek pro obdelníkový tvar.

Zvolena možnost „Použít jako čtvercový obrázek“

Pokud nedojde k výběru a vložení obou tvarů obrázků, zobrazí se následně v rozhraní náhledu informace, že „Chybí obrázek“.

„Chybí obrázek“
Ukázka, že v tomto případě chybí zvolený čtvercový obrázek

3. Zvolte regionální oblast, a tematické zaměření

a) Vyznačte region/y, ve kterých prodej vašich produktů či služeb zajišťujete, či chcete zajišťovat.

Reklamu zobrazíme lidem v regionech, které jsme vybrali podle lokality vaší firmy.

Pokud máte možnost zajistit prodej vašich služeb, či produktů po celé ČR, není potřebné volit každý z jednotlivých okresů – v takovém případě ponechejte okresy nedefinované. Tím se zobrazuje vaše reklama všem uživatelům internetu po celé ČR.

b) Definujte okruh Témat a kategorie uživatelů, které chcete oslovovat. Reklama se zobrazí na stránkách, které jsou blízké vašim produktům.

Vybírejte vždy podle svého oboru. Jestliže máte prodejnu obuvi, zákazníky získáte spíše na stránkách s módou než třeba s auto-moto tematikou.

4. Následně vás systém vyzve k poslednímu kroku, což je bod č. 4.

Kolik zákazníků si přejete oslovit?