a) Chci zvýšit návštěvnost mých stránek
22 září, 2020
Pokud si zvolíte možnost “Chci zvýšit návštěvnost mého webu” vyberte si dlaždici dle ukázkového screenu.
Průvodce vytvořením reklamy:
1. Zadejte název své Firmy nebo její IČO
Zadejte své webové stránky ve tvaru www.seznam.cz, nebo https://www.seznam.cz/reklama.
Po zadání IČ, názvu firmy nebo URL dojde k ověření, zda máte zápis na Firmy.cz. Pokud ano, systém si automaticky vybere potřebné informace.
případně postačí, pokdu použijete celou URL stránku zápisu na Firmy.cz např.: https://www.firmy.cz/detail/2000119-ck-blue-style-praha-nove-mesto.html
2. Vytvořte vaši první reklamu
Textovou část reklamy vytvoříte na základě vyplnění odpovědí na otázky u formuláře.
Grafickou část reklamy doplníte kliknutím na šedivou plochu s názvem “Přidat obrázek”. A postupujte volbou pro nahrání obrázku dle vašich preferencí.
Doporučení:
Nahrávejte obrázky bez uměle vloženého textu.
Je potřeba doplnit kreativu jak ve čtvercovém, tak i obdélníkovém formátu.
Zvolena možnost jen jednoho typu obrázku – čtvercový obrázek. V takovém případě by bylo následně potřeba nahrát ještě jiný obrázek pro obdelníkový tvar.
Pokud nedojde k výběru a vložení obou tvarů obrázků, zobrazí se následně v rozhraní náhledu informace, že „Chybí obrázek“.
3. Zvolte regionální oblast, a tematické zaměření
a) Vyznačte region/y, ve kterých prodej vašich produktů či služeb zajišťujete, či chcete zajišťovat.
Reklamu zobrazíme lidem v regionech, které jsme vybrali podle lokality vaší firmy.
Pokud máte možnost zajistit prodej vašich služeb, či produktů po celé ČR, není potřebné volit každý z jednotlivých okresů – v takovém případě ponechejte okresy nedefinované. Tím se zobrazuje vaše reklama všem uživatelům internetu po celé ČR.
b) Definujte okruh Témat a kategorie uživatelů, které chcete oslovovat. Reklama se zobrazí na stránkách, které jsou blízké vašim produktům.
Vybírejte vždy podle svého oboru. Jestliže máte prodejnu obuvi, zákazníky získáte spíše na stránkách s módou než třeba s auto-moto tematikou.