U reklamy vidím, že je zamítnutá. Co mám dělat?

21 září, 2020

V přehledu reklam vidíte důvod zamítnutí reklamy. Nejčastěji se jedná o tato pravidla:

Neplatné URL

Po prokliknutí inzerce se uživatel dostane na neexistující URL nebo na neplatnou stránku (chyba 404). Stává se, že specialista vytvoří kampaň dříve, než programátor vytvoří příslušné URL adresy (stránky). V době schvalování tak administrátor vidí chybu. Proto se inzerce zamítne.

Netypická zkratka

Prodej zah. nábytku. (Místo “Prodej zahradního nábytku.”).

Problém s interpunkcí

Často jde o použítí 3 teček (…) a více než 1 vykřičníku. Případně používání jiných znaků místo místo teček nebo čárek. (Levné telefony – široký výběr značek – kvalita – rozumná cena.) Případně: “Rychlá doprava + osobní přístup + nízké ceny.”

Zmínka o konkurenci

Sháníte auto “název značky konkurence”? Kupte si raději “název vlastní značky”. 

Špatně použitá velká písmena

Např.: Doprava Zdarma.

Nadměrné opakování slov

Např. Ubytování v Praze, hotel v Praze.

Nesouvisí s cílovou stránkou

Klient inzeruje prací prášek, ale na cílové stránce je pouze nabídka hrnců.

Pravidla týkající se obrázku:

  • Text v obrázku – jakékoliv textové sdělení v ilustračních obrázcích.
  • Nevhodné zpracování ilustračních obrázků – obrázky nesouvisí s reklamou.
  • Logo nebo CTA tlačítka v ilustračních obrázcích – většinou použit banner jako ilustrační obrázek.
  • Logo na barevném pozadí – a není stejným způsobem používáno i na webu.
  • Špatně oříznuté ilustrační obrázky nebo logo – obrázky mají zbytečné bílé, nebo barevné okraje. Nebo jsou jinak špatně oříznuté.

Pro nápravu klikněte na ikonu „tužky“ u reklamy a reklamu upravte tak, aby odpovídala pravidlům reklamy na Seznam.cz a uložte.

V případě potíží náš kontaktujte přímo prostřednictvím formuláře v rozhraní, nebo na tel. 234 694 123.