Případové studie Vyhledávání

Případové studie

Elnino

Elnino.cz – Parfémy

Retargeting je mocný nástroj, kterým lze přimět zákazníka k dokončení nákupu, připomenout se s akční nabídkou nebo cílit s větším odstupem na již konvertující zákazníky díky znalosti jejich chování.
Michal Blažek, vedoucí PPC oddělení | Zobrazit případovou studii

Invia

Invia.cz – Dovolená v zahraničí

Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.
Ing. Michal Tůma | Zobrazit případovou studii

Invia

Království železnic – Modelová železnice

Sklik jako součást marketingového mixu vnímáme jako užitečný nástroj k efektivní komunikaci k cílovým skupinám.
Matěj Horn | Zobrazit případovou studii

pasti.cz

Pasti.cz – Prodej přípravků k hubení škůdců

Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou.
Petr Helekal | Zobrazit případovou studii

Invia

ENVIPLAST, spol. s r.o. – Výroba plastových výrobků

Reklama na Seznamu efektivně zviditelnila naší firmu a pomohla nám získat nové klienty. Návštěvnost stránek nám vzrostla o 80 %
a počet objednávek o 20 %.
Jiří Javor | Zobrazit případovou studii

Invia

E.ON Energie, a.s. – Energetická společnost

Sklik jako inzertní nástroj používáme již několik let. Dlouhodobě nám přivádí nové zákazníky o naše služby za cenu, která je pro nás rentabilní. S novým produktem Úspora na energiích jsme se snažili najít další cesty, jak inzerci v Skliku rozšířit. Obsahová síť Skliku byla v našem případě ta správná volba.
Michal Tůma, agentura Re:Action | Zobrazit případovou studii

Invia

Altisport, s.r.o.

Inzerce v obsahové síti Skliku je pro nás velmi efektivní. Přinesla nám nárůst objednávek o 25 % a navíc došlo ke snížení průměrné ceny za objednávku. Získali jsme nové zákazníky, kteří u nás mohou opakovaně nakupovat, a proto v inzerci v obsahové síti Skliku budeme určitě i nadále pokračovat.
Aleš Titlbach | Zobrazit případovou studii

Emba teda s.r.o.

EMBA TRADE s.r.o. – vyprodejskladu.eu

Vysoký počet objednávek, který jsme díky kampani v obsahové síti Sklik realizovali, nás příjemně překvapil. Počet objednávek nám vzrostl o více než polovinu a průměrná cena za objednávku byla již po pár týdnech na stejné hodnotě, jaké dosahujeme u kampaní ve vyhledávací síti.
Ondřej Ťopek | Zobrazit případovou studii