Kde se Sklik zobrazuje Vyhledávání

Kde se Sklik zobrazuje

Inzeráty reklamního systému Sklik se zobrazují ve dvou charakteristicky odlišných reklamních sítích,
kterými jsou VyhledávacíObsahová síť. Liší se v přístupu k vytvářené reklamní kampani, způsobu zobrazování inzerátů a typu osloveného obecenstva.

Inzeráty se mohou zobrazit jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních. Lidé se však na různých typech zařízení chovají odlišně. Tomu je třeba přizpůsobit cíle kampaní.

Inzeráty se mohou zobrazit jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních. Lidé se však na různých typech zařízení chovají odlišně. Tomu je třeba přizpůsobit cíle kampaní.

Vyhledávací síť

Inzeráty se zobrazují na nejpoužívanějším českém vyhledavači Seznam.cz a ve výsledcích vyhledávání služeb Obrazky.cz, nebo Seznam Encyklopedie – seznam webů Vyhledávací sítě.

PPC reklama ve vyhledávání je velmi efektivní, protože umožňuje oslovit kvalitní uživatele, kteří aktivně vyhledávají konkrétní informace, výrobek nebo službu. Uživatelům se tak zobrazují inzeráty, které souvisí s tím, o co svým vyhledáváním projevují zájem.

Reklamu ve vyhledávání doporučujeme nastavit podle toho, jak vaši nabídku uživatelé hledají nebo by hledat mohli. Využijte možnosti cílit na úzce související a konkrétně zaměřená slovní spojení.

Příklad: Při hledání slova „dětské hračky“ se ve výsledcích vyhledávání zobrazí cílená reklama s nabídkou prodeje dětských hraček. Uživatel hledající konkrétní dětskou hračku pak může vybírat z relevantní nabídky a na cílové stránce ihned uskutečnit nákup.

Obsahová síť

Je tvořena skupinou nejnavštěvovanějších webů českého internetu a dalšími několika tisíci partnerských webů, které na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku. Každý měsíc se pak Obsahová síť rozrůstá o stovky nově připojených webů. Seznam vybraných významných webů Obsahové sítě.

Reklama Sklik se na webech Obsahové sítě primárně zobrazuje v kontextu s obsahem dané stránky na základě tematického zaměření a analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky. Lze také využít různých typů cílení jako je retargeting, cílení na umístění případně cílení na témata. Kontextová reklama má obecnější charakter, je tedy vhodná pro oslovení širokého spektra uživatelů.

Kontextovou reklamu doporučujeme nastavit podle toho, kde chcete svou reklamu tematicky zobrazovat, respektive jaké obecenstvo máte vzhledem k typu vaší nabídky zájem oslovit.

Příklad: U článku o automobilech se tak může zobrazit nejenom související reklama s prodejem automobilů a náhradních dílů nebo nabídkou leasingu na auto, ale také méně související inzeráty, které mají přesto za cíl oslovit danou skupinu uživatelů.

V nastavení kampaně je možné pro lepší zacílení nastavit, kde se bude reklama zobrazovat. Můžete vyloučit stránky Vyhledávací a Obsahové sítě, případně zobrazování v jedné z reklamních sítí zcela vypnout.

Mobilní zařízení

Podle našich průzkumů z roku 2017 přistupuje k internetu 80 % návštěvníků služeb Seznam.cz z mobilního telefonu. Celých 74 % z nich ho využívá i při nákupech. Obvykle přes něj vyhledávají informace o produktech. Téměř polovina přes něj ale nákup také dokončí.

Díky Skliku můžete být na mobilních zařízeních vidět jak ve Vyhledávací, tak v Obsahové síti.

 

 

 

 

 

 

 

Zdroj: on-line průzkum Výzkumník | Seznam.cz; N = 980; 3/2017