Branding Vyhledávání

Branding

Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených obsahových webech.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC, do kterých zapadá právě cílení na zájmy uživatelů. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh. Speciálně v Skliku je možné využít i retargeting. Ten je v STDC zastoupen fázemi Do a Care.

Branding

V Skliku je možné použít branding o rozměrech 2000×1400 px a datové velikosti max. 500 kB. Povolené jsou obrázky ve formátu JPG, PNGGIF.

Platební model kampaní pro Branding

Pro Branding doporučujeme používat výhradně kampaně s nastavením platby za tisíc zobrazení (CPT). Při použití CPC modelu se reklama velmi pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení. Doporučené CPT je od 180 Kč.

Na rozdíl od platby za proklik funguje platba za tisíc zobrazení v Skliku modelem first price, tedy vždy zaplatíte přesně částku, kterou jste nastavili.

Jak Branding vytvořit

  • Založte novou obsahovou kampaň a nastavte platební model na platbu za tisíc zobrazení (CPT).
  • Vytvořte reklamu stejným postupem jako u běžných grafických bannerů.

  • Pro kontrolu správného rozvržení obrázku doporučujeme použít náhled, kde je vyznačen i viditelný prostor pro hlavní sdělení.

Doporučujeme nastavení kampaně s platbou za tisíc zobrazení (CPT)

Pravidla pro Branding

Pro grafickou reklamu platí stejná pravidla inzerce jako pro textovou reklamu Skliku. Podrobné informace naleznete v pravidlech pro výrobu grafické reklamy.

  • Hlavní sdělení musí být umístěno nahoře v prostoru 1366×720 px (viz maketa). Do prostoru mimo hlavní sdělení nesmí zasahovat žádné texty a logotypy (fotografie jako pozadí je povolena).
  • Grafika musí vyplňovat celý prostor obrázku (2000×1400 px), včetně prostoru, který bude překrytý stránkou. Pokud potřebujete překrytý prostor vyplnit barvou (typicky bílá nebo černá), je nezbytné dodržet minimální ochrannou vzdálenost 100 px od okraje stránky směrem dovnitř – viz ukázka.
  • Obrázek nesmí být průhledný.
  • Text v obrázku nesmí zabírat více než 1/2 z celkové viditelné plochy.

Související odkazy:

Pravidla pro Branding
Pravidla grafické reklamy
Více o STDC na službách Seznam.cz