Typy reklamy Vyhledávání

Typy reklamy

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama se skládá z až 4 obrázků doplněných o texty a používá se v Obsahové síti Sklik. Systém zobrazí ty prvky, které nejlépe pasují do reklamní jednotky a zajistí tak maximální výkon.

Rozšířené textové inzeráty

Rozšířené inzeráty poskytují více prostoru pro reklamní sdělení. Viditelná URL automaticky načítá doménu z Cílové URL doplněnou o dvě pole Cesta. Ta mohou obsahovat název podstránky nebo slova úzce související s obsahem cílové stránky.

Grafická reklama

V Obsahové síti lze inzerovat vedle Kombinované reklamy, také prostřednictvím grafické reklamy, nebo brandingu, tyto formáty rovněž umožňují cílit na uživatele či stránku. Jedná se tedy o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

Videoreklama

Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky. Máte možnost si vybrat mezi typem videoreklamy – Videospotem a Bumperem.

Řazení inzerátů

Pozici inzerátu ovlivňuje hned několik faktorů, které souvisí s nastavením a úspěšností kampaně. O umístění největší měrou rozhoduje Maximální nabídnutá cena za proklik a takzvaný Koeficient kvality.