Import retargetingových seznamů Vyhledávání

Importy retargetingových seznamů

Pomocí této funkce můžete snadno přidávat více retargetingových seznamů naráz nebo je jednoduše upravit podobně jako při importu kampaní.

Importovat je možné pouze seznamy, nikoliv kombinace.

Import lze provádět z menu Nástroje / Retargeting. Standardním formátem souboru je CSV s oddělovačem pomocí tabulátorů. Jedná se tedy o stejný formát, jaký je použit pro importy kampaní a sestav. Kliknutím na volbu „Importovat seznamy“ v uživatelském rozhraní Sklik se zobrazí dialog pro volbu souboru a kódování.

Importér retargetingových seznamů

Importér retargetingových seznamů

V importním souboru lze použít jednoduchou podmínku „URL obsahuje“ (v souboru „url contains“) nebo „URL neobsahuje“ (v souboru „url not contains“). Tyto podmínky lze mezi sebou řetězit relací typu „nebo“ (v souboru sloupec „or“) a skupiny těchto podmínek potom relací typu „a současně“ (v souboru „and“). Hodnoty v sloupci „and“ musí obsahovat libovolný znak, sloupec nesmí zůstat prázdný. Počet podmínek není omezen, ani pevně stanoven.

Importér retargetingových seznamů můžete využít při tvorbě retargetingových kampaních cílených na jednotlivé produkty – tzv. produktový retargeting. Podrobný návod na tvorbu tohoto typu kampaně naleznete na našem blogu.

Maximální počet retargetingových seznamů na účet je omezen hodnotou 10 tisíc. Pro zadání dalších je třeba některé z předchozích smazat ručně nebo pomocí importu, kde bude mít tento retargetingový seznam časovou platnost 0 dní.

Šablonu pro import (kódování Windows 1250) si můžete stáhnout zde: VZOR

Novější verze Microsoft Excel neumí pracovat s tabulátory jako oddělovači ve výchozím nastavení. Pokud chcete soubor uložit jako CSV s tabulátory, je třeba zvolit při ukládání možnost „Text (oddělený tabulátory)“.