Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Struktura PI kampaní Vyhledávání

Jak strukturovat produktové kampaně?

Pokud chcete, aby vaše produktové inzeráty byly nastaveny efektivně, nezapomeňte na segmentaci produktů. Je na vašem rozhodnutí, jakou strukturu produktových kampaní zvolíte.

V praxi se často uplatňují tyto:

  • Reklamní sestavy odpovídají hlavním kategoriím feedu a Produktové skupiny v nich odpovídají příslušným podkategoriím z dané hlavní kategorie.
      Navíc může být uplatněno zadání Dostupnosti produktů (například pouze produkty skladem) a spodní hranice ceny produktů prostřednictvím parametru Cena (například je povolena inzerce pouze produktů od ceny 150 Kč a výše).
  • Reklamní sestavy a Produktové skupiny v nich odpovídají parametru Výrobce z feedu.
      Navíc může být uplatněno zadání Dostupnosti produktů (například pouze produkty skladem) a spodní hranice ceny produktů prostřednictvím parametru Cena (například je povolena inzerce pouze produktů od ceny 150 Kč a výše).
  • Reklamní sestavy jsou rozdělené podle cenových rozpětí. Inzerují se všechny produkty z daných cenových intervalů. Produktové skupiny tedy zadáváte pouze prostřednictvím parametru Cena.
      Ukázka:
      Produkty 0 až 1 000 Kč
      Produkty 1 001 až 2 000 Kč
      Produkty 2 001 až 4 000 Kč
      a tak dále
      • Produktové skupiny jsou zadány prostřednictvím Štítků (více v kapitole 1.2), které mohou nést informaci o maržovosti produktu nebo třeba o důležitosti produktu.
      • Jsou inzerovány pouze produkty Skladem nebo s relativně krátkou (a konkurenceschopnou) dostupností. Produktové skupiny tedy zadáváte pouze prostřednictvím parametru Dostupnost.

      Nezapomeňte si vždy zkontrolovat, zda cílíte na všechen vhodný sortiment, abyste nepřišli o potenciální klienty.