Typy cílení Vyhledávání

Typy cílení

Retargeting

Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky.

Cílení na témata

Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.

Cílení na umístění

Reklamní systém Sklik vám umožňuje v obsahové síti vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku, kde se má vaše inzerce zobrazovat.

Cílení na pohlaví

Stránky, které uživatelé navštěvují, jsou rozděleny na spíše mužské a spíše ženské. Uživatelé jsou následně roztřídění podle toho, zda navšítvili více mužských, nebo ženských stránek. V případě, že nelze s jistotou určit pohlaví, není uživatel zařazen do žádné skupiny. V takovém případě je jeho pohlaví nastaveno jako Neznámé.

Zájmově cílená reklama

Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovte uživatele na základě jejich dlouhodobého chování. Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) naopak obsahuje kategorie uživatelů na základě chování krátkodobého a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.

Produktové inzeráty

V Seznam.cz jsme integrovali nabídky eshopů do stránky s výsledky vyhledávání. S nabídkami je zacházeno stejně jako s inzeráty Skliku. Tímto vylepšením chceme zkrátit cestu našich uživatelů k cíli jejich hledání a usnadnit jim tak pohyb po internetu.

Klíčová slova

Reklama Sklik se zobrazuje na základě klíčových slov, která si inzerent sám stanoví. Klíčové slovo je textový řetězec tvořený jedním nebo více slovy. Význam klíčových slov musí dle pravidel inzerování souviset s inzercí, textem inzerátu a obsahem cílové stránky.

Regionální cílení

Jednoduchým vybráním vámi požadované geografické oblasti na mapě docílíte zobrazování vaší reklamy pouze těm uživatelům, kteří se v dané oblasti nachází. Inzeráty se nebudou zobrazovat uživatelům mimo zvolené území.

Kombinace typů cílení

V obsahové síti je možné u jedné sestavy zvolit všechny typy cílení popřípadě různé typy cílení vzájemně kombinovat.