Doporučení pro kombinovanou reklamu Vyhledávání

Doporučení pro kombinovanou reklamu

    Reklama se vždy sestaví tak, aby vám zajistila maximální možný výkon. Ne všechny prvky kombinované reklamy se použijí a tak je při psaní inzerátů důležité mít na paměti několik pravidel.

  • Vždy se zobrazí buď jen krátký nebo jen dlouhý titulek. Nikdy ne oba zároveň.
  • V některých šablonách se nezobrazuje popisek. Proto je důležité, aby z dlouhého titulku bylo uživateli patrné, co je předmětem reklamy a co najde na cílové stránce.
  • Z loga by měl být patrný název firmy, aby uživatel poznal, kam bude po prokliku přesměrován.
  • Ve čtvercovém logu by nemělo být obdélníkové logo – bude zbytečně malé.
  • Logo by mělo být bez zbytečných okrajů, aby nebylo zbytečně malé.
  • Logo s barevným pozadím nedoporučujeme.
  • Obrázek může být na některých reklamních plochách (např. domovská stránka Seznam.cz) oříznutý o cca 7 %. Důležité vizuální prvky by se neměly nacházet na krajích.