Grafická reklama Vyhledávání

Grafická reklama

V Obsahové síti lze inzerovat vedle textových inzerátů také prostřednictvím grafické reklamy, která rovněž umožňuje cílit na uživatele či stránku. Jedná se tedy o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

Grafická reklama

Grafická reklama

Grafickou reklamu lze vytvořit současně při Vytváření kampaně / sestavy nebo v přehledu inzerátů pomocí tlačítka Vytvořit nový banner.

Součástí banneru je kromě samotného obrázku také neveřejný Název pro lepší rozlišení v inzerentském rozhraní,ViditelnáCílová URL.

Grafická reklama

Grafická reklama

Při tvorbě obrázkových podkladů nezapomeňte na podporované velikosti a pravidla grafické reklamy. Na obrázku by nemělo chybět textové sdělení – krátký popis nabídky nebo výzva k akci.
Banner se na rozdíl od textové reklamy vždy zobrazí pouze na reklamní ploše shodných rozměrů. Doporučujeme proto vytvořit několik velikostních verzí banneru. Zvýšíte tím pravděpodobnost zobrazení vaší reklamy.

O zobrazení grafické reklamy v Obsahové síti rozhoduje stejně jako u textových inzerátů největší měrou nabídnutá cena a takzvaný koeficient kvality.

Textová a grafická reklama

Textová a grafická reklama

Grafická reklama soupeří o zobrazení s textovými inzeráty, aby se pak mohla zobrazit v reklamním bloku namísto nich. Doporučujeme tak z principu nabídnout vyšší cenu.

Grafickou i textovou reklamu pro Obsahovou síť máte možnost hradit dle výchozího nastavení platbou za proklik (CPC) nebo volitelně platbou za 1000 zobrazení (CPT).