Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Před spuštěním kampaně Vyhledávání

Před spuštěním grafické reklamy

Naplánujte si komplexní bannerovou strategii, kde vyhodnocujte různé cíle.

  • Viditelnost – posílení o značce
  • Vyvolat poptávku – představení nového produktu nebo služby
  • Prodej – slevová akce, retargeting
  • Připomenutí – poděkování za nákup, upselling

Další věci, které je dobré si uvědomit před spuštěním grafické reklamy:

Kvalitní nabídka

  • Jen kvalitní nabídka vyvolá náležitou odezvu. Vyberte nejatraktivnější produkty, které zaujmou
  • Uvádějte však vždy pravdivé informace!

Výrazná a srozumitelná komunikace

  • Uživatelé navštěvují webové stránky kvůli jejich obsahu, nikoliv kvůli inzerci na bannerových plochách. Přizpůsobte tomu vzhled svého banneru
  • Zaujměte svým bannerem v prvních 2–3 sekundách

Obrázek nebo animace (GIF)?

  • Forma sdělení by neměla převažovat nad samotným obsahem inzerce. Méně je někdy více
  • Obecně doporučujeme používat spíše statickou formu reklamy. Pokud se rozhodnete použít animaci, ponechte hlavní sdělení jasně viditelné po celou dobu animace
  • Délka animace není omezená, nicméně doporučujeme nepřekračovat 30 vteřin
  • Zařaďte nejvýkonnější rozměry

Vyzývací tlačítko

  • Použitím vyzývacího tlačítka můžete docílit vyššího počtu prokliků, a tím větší šance přesvědčit uživatele k nákupu na svém webu
  • Zkuste i do něj dostat nějakou výhodu
  • Ještě lépe fungují tlačítka v 1. osobě, tedy „já, zákazník“

Příklad: raději než „Registrujte se“ třeba: „Chci kalkulaci ZDARMA“.

Co na banner napsat?

  • Z ideálního banneru se dozvím: PROČ mám kliknout? CO získám?

Příklad: Ušetřete na pojištění až 30 000 Kč ročně.

  • Řekněte 1 nejužitečnější věc. Dostatečně velkými písmeny, žádné blechy. Uvědomte si, že neprodáváte produkt, ale to, co přinese.

Co opravdu funguje?

  • sloveso (dělá akci)
  • výzva (ušetřete, zhubněte, vyhrajte, neutrácejte)
  • otázka (Proč ještě nebydlíte ve svém? Cvičíte, a nic?)
  • cena, výše slevy (čísla)
  • slůvko ZDARMA

Fotografie

  • Vyberte kvalitní fotografii, která produkt/službu nejlépe vystihuje
  • Používejte ořezy, zvýrazňujte detaily

Název produktu a jeho přínos

  • Použijte nejkratší možný název, který dostatečně vystihuje produkt/službu. Dávejte si pozor na příliš velké množství informací
  • Vyplatí se používat symboly a asociace