Funguje na Vašem webu grafická reklama?

Koncem ledna 2014 jsme přidali další možnost pro práci se statistikami v rozhraní Sklik Partner. Konkrétně možnost zobrazit zvlášť statistiky za textovou inzerci a zvlášť za grafickou inzerci, která se zobrazila na Vašich stránkách.

K čemu je to dobré

Vzhled stránek bývá různorodý a stejně tak chování uživatelů. Pro co nejvyšší provizi reklamu testujte. Zmíněné rozdělené statistiky Vám sdělí, kde nechat zobrazovat pouze textovou reklamu a kde grafickou reklamu zapnout. Tyto kroky vedou k zvýšení výnosu. Obecně platí, že pod textový článek vkládejte textové inzeráty a do pozic nad obsah stránek (leaderboard) nebo vedle (sidebar) zapněte zobrazování grafické reklam (bannery).

Jak na to

Přihlaste se do svého účtu Sklik Partner.

Rychlý přehled poměru textové a grafické inzerce za celé weby a kanály uvidíte v záložkách „Weby“ a „Kanály“ a stejně tak pro jednotlivé kódy po kliknutí na konkrétní web v záložce „Weby“. Data jsou dostupná v řádcích „Celkem grafická“ a „Celkem textová“.

Pro rozlišení grafické a textové reklamy ve vygenerovaném přehledu v záložce „Statistiky“ postupujte následovně:

  • Klikněte na záložku „Statistiky“
    • Klikněte na tlačítko „Vytvořit přehled“
    • Zvolte v roletě typ přehledu možnost „Kód“
    • Zvolte si období
    • Nezapomeňte zaškrtnout možnost „Rozlišit textovou a grafickou inzerci“
    • Vyberte web, u kterého chcete znát statistiky
    • Klikněte na tlačítko „vytvořit přehled“
    • Prokliknutím názvu přehledu si ho zobrazíte v prohlížeči.

Další možnost je kliknutím na „TSV (pro excel)“ si stáhnout data pro další zpracování v Excelu.

Rozlišení statistik grafické a textové reklamy je k dispozici pro data od 1.1.2014.