Efektivní umístění reklamy

Vhodným umístěním a designem inzerátů můžete ovlivnit výši své provize. Připravili jsme pro vás několik obecných návrhů, které na většině webů pomohou maximalizovat výdělky z umístěné reklamy.

Vložte reklamu blízko hlavního obsahu, kam soustředí uživatel pozornost


Preferujte jednodušší layouty (rozvržení a počet prvků) stránek, čím méně zbytečných prvků, tím vyšší šance, že reklama zaujme, bude pro uživatele viditelná, což znamená výdělek pro vás.


Vždy záleží na konkrétní stránce, rozmístění jednotlivých prvků, jak jsou výrazné, jaký je poměr mezi obrázky a textem. Textovou reklamu může doslova „schovat“ v blízkosti umístěná grafická reklama, obrázky v článku, videa, apod.


Naše doporučení vycházejí z testů, které provádíme s uživateli.

Screen Prozeny.cz
Screen Sport.cz

K dispozici máte textové reklamy, kombinaci textu a screenshotu stránky inzerenta a také grafickou reklamu. Náhledy reklam.

Screen topzone.cz
Screen sauto.cz

Experimentujte s umístěním a barevným provedením reklamních boxů, vyzkoušejte více variant. Data analyzujte a vyhodnocujte. Prostřednictvím statistického přehledu získáte informace o jednotlivých reklamních kódech umístěných na stránce.