Nastavení sestavy Vyhledávání

Nastavení sestavy

Cena za proklik

V nastavení sestavy máte možnost upravit kromě jejího názvu také maximální cenu za proklik.

Vyplněná hodnota maximální ceny za proklik pro sestavu ve Vyhledávácí kampani je výchozí cenou pro všechna klíčová slova v dané sestavě. Výjimku tvoří klíčová slova, pro která máte nastavenu individuální cenu za proklik. Minimální možná cena za proklik je dvacet haléřů bez DPH.

Nastavení CPC ve vyhledávací síti

V případě, že máte u kampaně do Obsahové sítě nastavenu platbu za 1000 zobrazení, naleznete v nastavení sestavy příslušné pole pro zadání nabízené ceny. Minimální možná cena za 1000 zobrazení jsou 2 Kč bez DPH.

Nastavení CPT u sestav v obsahové síti

Maximální zobrazení uživateli

Tuto funkčnost lze využít pro Obsahovou síť u kampaní RTG (Retargetingu)DRTG (Dynamického retargetingu).

U jednotlivých sestav lze zvolit maximální počet zobrazení vaší reklamy jednomu uživateli za den. Toto lze nastavit v záložce Sestavy na úrovni Kampaně, kdy si vyberete sestavy, v nichž chcete frekvenci zobrazování změnit a skrze tlačítko Vybrané zvolíte možnost Max. zobrazení uživateli.

Maximální zobrazení uživateli

Maximální zobrazení uživateli

Následně ve zobrazeném okně pro vybrané sestavy změníte frekvenci zobrazování inzerce uživateli.

Nastavení maximální frekvence zobrazení

Nastavení maximální frekvence zobrazení | Nastavení maximální frekvence zobrazení