Více konverzních kódů v GTM
Pomocí Google Tag Manageru lze implementovat více Konverzní kódů na váš Web. Důležité je zadat všechny chtěné konverzní kódy do jedné “Vlastní HTML značky”
V prvním kroku je důležité mít nasazený kód který je k vašemu účtu v GTM automaticky vygenerován a je jedinečný pro váš účet.

V dalším kroku je potřeba vytvořit novou HTML značku. To lze provést výběrem položky “Značky” v levém sloupci a následně je potřeba vytvořit značku novou, na obrázku “Nová”

Ve druhém kroku je potřeba zvolit možnost “Konfigurace značky” a ve vyskakovací pravé liště zvolit možnost “Vlastní HTML”.

Do okna, které se poté otevře, zkopírujte vaše Konverzní kódy, jako je zvýrazněno na obrázku níže. Tyto kódy se na vašem webu budou načítat současně. Pro přehlednost lze tyto kódy od sebe oddělit “Enterem”.

V neposlední řadě je potřeba zvolit spouštění, zde doporučujeme zvolit definici “Zobrazení stránky”, toto zobrazení je potřeba definovat pro vaši konkrétní konverzní stránku. Popřípadě pokud máte GTM kód pouze na konverzní stránce, můžete nechat spuštění na všech stránkách. Závěrem je potřeba značku uložit stisknutím tlačítka “Uložit”.
Pokud použijete pro jednotlivé Konverzní kódy “Vlastní HTML značky” nebudou se odesílat všechny, ale pouze poslední v GTM vytvořená.