FAQ Vyhledávání

FAQ ppcHIT

ppcHIT je nástroj pro vytváření produktových kampaní a na této stránce naleznete odpovědi na specifické otázky, které se ho týkají.

Mohu v rozhraní reklamního systému manuálně upravit CPC u kampaní vytvořených ppcHITem?
Ano, pokud manuálně změníte CPC, tak to ppcHIT pozná a nebude při dalších exportech cenu u dané sestavy nijak modifikovat.

Mohu v rozhraní reklamního systému pozastavovat sestavy u kampaní vytvořených ppcHITem?
Ano, je to možné. Lze pozastavit nejen sestavy, ale i inzeráty nebo klíčová slova. ppcHIT je nebude znovu aktivovat a v sestavě je ponechá pozastavené.

Mohu v rozhraní reklamního systému manuálně upravit reklamu u kampaní vytvořených ppcHITem?
Není to možné. Manuální úpravu textu inzerátů nepodporujeme. ppcHIT při aktualizaci nahradí tím, který jste nastavili v něm.

Mohu v rozhraní reklamního systému upravovat klíčová slova u kampaní vytvořených ppcHITem?
Změny možné jsou, ale kvůli možnému konfliktu při aktualizaci ruční změny v klíčových slovech nedoporučujeme.

Kolik ppcHIT stojí?
Export kampaní do reklamního systému Sklik je k dispozici zdarma všem inzerentům. Použití exportu pro Google AdWords je zpoplatněno 0,01 Kč (slovy jedním halířem) za každou aktualizovanou položku.

Další informace o ppcHITu