Pokročilé nastavení RTG kódu u kategorie (category)
Upravený retargetingový kód použijte, pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní a zacílit na návštěvníky kategorií eshopu, kteří nenavštívili detail nabídky.
Využití CATEGORY
V rámci dynamického retargetingu (dále jen DRTG) je možné cíleně oslovovat i návštěvníky kategorií e-shopu. Část uživatelů si nabízené produkty prohlíží pouze v přehledu nabídek dané kategorie, ale detail produktu již nenavštíví. Nyní umožňujeme v DRTG oslovovat i tuto skupinu a nabízet jim nejzajímavější produkty dané kategorie. Výběr produktů obsluhuje algoritmus Skliku a zobrazuje jim nejnavštěvovanější produkty z poslední navštívené kategorie. Pokud je nabídek méně než počet možných pozic v grafickém zpracování reklamy, doplní se nejnavštěvovanější produkty celého eshopu.
Po propojení s účtem na Zboží.cz se automaticky vytvoří seznam – DRTG – Návštěvníci kategorií, který si přiřadíte do kampaní a nastavíte si maximální cenu za proklik. V sestavě nezapomeňte vyloučit uživatele, kteří nákup dokončili.
Upravte si retargetingový kód na stránkách s kategoriemi (přehled nabídek v kategorii) takto:
<script type="text/javascript" src="https://c.seznam.cz/js/rc.js"></script> <script> var retargetingConf = { rtgId: 123456, /* identifikátor retargeting */ category: "Zahrada | Stínící technika | Zahradní slunečníky", /* kategorie eshopu */ pageType: "category", /* typ stránky - category */ }; // Ujistěte se, že metoda existuje, předtím než ji zavoláte if (window.rc && window.rc.retargetingHit) { window.rc.retargetingHit(retargetingConf); } </script>
- Doplňte 2 ztučněné řádky
- Jako hodnotu parametru category nechte vkládat kompletní cestu kategorie, kterou máte uvedenou u nabídek ve vašem XML feedu. Jako oddělovač slouží svislá čára | (tzv. pipe). Kategorie a více informací k parametru najdete v nápovědě Zboží.cz.
- V druhém řádku je třeba u stránek s kategoriemi (stránky, ze kterých chcete sbírat publika pro cílení na kategorie) vkládat hodnotu category. Tento parametr je povinný. Pokud nebude v RTG kódu vyplněn nebo bude mít jinou hodnotu než category, nebude k párování publik docházet.

Aby pokročilý RTG kód korektně fungoval, nesmí se používat ITEM_ID a CATEGORY současně v jednom kusu kódu, ale odděleně – ITEM_ID musí být použito na úrovni produktu a CATEGORY na úrovni kategorie.
Doporučení
Doporučujeme nastavit vyšší cenu za proklik u cílení na návštěvníky produktů, jelikož takovému publiku se zobrazují relevantnější nabídky (blíže tomu, co uživatel hledal) a pravděpodobnost prokliku i nákupu je tedy vyšší.
DRTG seznam cílení na návštěvníky kategorií se chová shodně, jako DRTG seznam s návštěvníky produktů.
Pokud je seznam pozastaven, nenačítají se nová publika. Pro stávající publika se ale DRTG vydává.
Pokud je seznam ve stavu Smazáno, nedochází ani k párování publik, ani k výdeji DRTG.