Zamítnutý inzerát

Neodpovídá-li inzerát pravidlům inzerce, bude zamítnut a přestane se zobrazovat.

Důvodem k zamítnutí nemusí být pouze chyba v inzerátu, ale může se také jednat o nesoulad s pravidly pro cílovou stránku.

V případě nejasností ohledně zamítnutého inzerátu můžete kontaktovat administrátory Skliku.

Nejčastější důvody zamítnutí (s příklady).

Chybí mezera
Nabídky různých příchutí(jahoda,banán,ananas). Správně má být: Nabídky různých příchutí (jahoda, banán, ananas).
Neověřitelné ceny
V inzerátu se uvádí “Ponožky již od 29 Kč.”. Na cílové stránce jsou nejlevnější ponožky za 50 Kč. Případně na webu není cena k nalezení vůbec.
Neplatné URL
Po prokliknutí inzerce se uživatel dostane na neexistující URL nebo na neplatnou stránku (chyba 404). Stává se, že optimalizátor vytvoří kampaň dříve, než programátor vytvoří příslušné URL adresy (stránky). V době schvalování tak administrátor vidí chybu. Proto se inzerce zamítne.
Nepovolený obsah
Často se jedná o erotické snímky, zbraně, konopí, cigarety/tabák, „zázračná“ inzerce (naučte se cizí jazyk za 3 dny ap.).
Netypická zkratka
Prodej zah. nábytku. (Místo “Prodej zahradního nábytku.”)
Ochranná známka
Inzerce se blokuje v případě, kdy si majitel ochranné známky (OZ) nepřeje, aby na znění jeho OZ inzeroval někdo další. Lze odblokovat tehdy, kdy inzerent doloží povolení inzerce na danou OZ na konkrétní Sklik účet se souhlasem majitele OZ.
Problém s interpunkcí
Často jde o použítí 3 teček (…) a více než 1 vykřičníku. Případně používání jiných znaků místo místo teček nebo čárek. (Levné telefony – široký výběr značek – kvalita – rozumná cena.)  Případně: “Rychlá doprava + osobní přístup + nízké ceny.”
Text nedává smysl
(Modré triko s…) – nedokončená věta ap. Často vzniká kvůli špatně nastavené šabloně v ppcHITu.
Zmínka o konkurenci
Sháníte auto “název značky konkurence”? Kupte si raději “název vlastní značky
Špatně použitá velká písmena
Např.: Doprava Zdarma. Chyba je i použití dynamické proměnné  {KeyWord:Hledaný Dotaz}, kdy se v klíčových slovech sestavy nachází třeba “levné sekačky na trávu”. Protože toto klíčové slovo se propíše jako “Levné Sekačky Na Trávu”.
Doména neodpovídá
Ve viditelné URL je např. www.sklik.cz, ale po prokliku se uživatel dostane na doménu www.seznam.cz
Nadměrné opakování slov
Např. titulek: Ubytování v Praze – Ubytování v Praze
Nesouvisí s cílovou stránkou
Klient inzeruje prací prášek, ale na cílové stránce je pouze nabídka hrnců.
Sleva s uvedenou  hodnotou
Inzerent v inzerátu uvádí “Slevy až 80 %”. Na cílové stránce jsou však dohledatelné slevy v maximální hodnotě 50 %.
Chybí reklamní sdělení (na banneru)
Banner obsahuje pouze holý obrázek. Bez textu.
URL na banneru neodpovídá cílové URL
Na banneru je sdělení “Navštivte náš eshop na www.zbozi.cz”. Po prokliku se však uživatel dostane na www.seznam.cz.
Nepovolený obsah
Buď na cílové stránce anebo přímo na banneru je vyobrazen nepovolený obsah. Zejména konopí, erotika a „zázračná“ inzerce (naučte se cizí jazyk za 3 dny ap.).

Chcete další informace? Napište technické podpoře Skliku.