Nezobrazování inzerátu

Nastavení kampaně
Častým důvodem nezobrazování inzerátu je v nastavení kampaně (celkový rozpočet, konec kampaně, dosažení stanoveného počtu prokliků, nebo regionální cílení).
Kontrola brzy po zadání
Data v systému jsou zpracovávaná dávkově. Z důvodu vytížení systému může být zaznamenána po delším časovém úseku.
Vylučující slova / duplicitní klíčová slova
Zkontrolujte si vylučující slova na úrovni kampaně a sestavy, zda nedochází ke křížení s klíčovými slovy v sestavách.
Vyčerpaný denní limit
Systém zpracovává data dávkově a může dojít k situaci, kdy máte vyčerpaný denní limit, ale v rozhraní ještě nevidíte kompletní čísla. Ujistěte se, že nedošlo k jeho překročení, které zastavilo vydávání inzerátů.
Neaktivní klíčová slova
Pokud zadáváte ve vyhledávání dotaz, na který se za normálních okolností zobrazujete, zjistěte v rozhraní Skliku zda dané klíčové slovo není neaktivní.
Zobrazení na další stránce vyhledávání
Nevidíte-li se na první stránce, může se Váš inzerát objevovat na jedné z dalších stránek vyhledávání.
Optimalizace rozpočtu
Optimalizace je funkce, která zajišťuje rovnoměrné čerpání denního rozpočtu během dne.
Zamítnutý / Pozastavený inzerát
V případě, že se Váš inzerát nezobrazuje, může to být způsobeno tím, že inzerát byl zamítnut či pozastaven. Zkontrolujte si tento status v rozhraní vašeho účtu.
Technická chyba
Pokud ani jedna z uvedených možností nezobrazování nesedí na váš případ, nemáte za daný den statistiky a kampaň, sestava s klíčovými slovy i inzerát jsou aktivní, kontaktujte nás a popište váš dotaz co nejpodrobněji (verze prohlížeče, screenshot rozhraní Skliku, případně vyhledávání, atd.)

Chcete další informace? Napište technické podpoře Skliku.