Statistické reporty

Naučte se rozumět tabulkám a grafům v partnerském rozhraní. Vysvětlíme vám, co jednotlivé metriky znamenají, jak se počítají a také, jaká je výše vaší provize. Uvidíte, jak se nastavují reporty, které si můžete stáhnout nebo nechat poslat na e-mail.

Pod záložkou Statistiky v části Zadání pro report si můžete nadefinovat, které weby a zóny chcete sledovat a za jaké období. Jednotlivé reporty můžete dostávat do své e-mailové schránky. Stačí si jen vytvořit report, uložit ho jako šablonu a nechat si automaticky generovaný výstup pravidelně zasílat.

Jak nastavit šablonu pro pravidelný report

Nejprve si určete časové období, zvolte sledované metriky a určete hloubku rozpadu. Pak už jen vyplňte e-mail, na který chcete přehled dostávat, nastavte opakované počítání reportu a uložte report jako šablonu.

V záložce Vaše reporty najdete všechny vygenerované reporty, které si můžete stáhnout anebo zobrazit přímo na webu. V detailu reportu najdete v horní části uvedené zadání a pod ním již požadované hodnoty.

Názvosloví v detailu statistického reportu

  • Zobrazení webu – počet zobrazení webu, na kterých se vydala reklama (na jedno zobrazení webu [stránky] se může zobrazit více reklamních zón)
  • Zobrazení zón – počet zobrazení dané zóny
  • CPT (cost per thousand views) – cena za tisíc zobrazení reklamy; vzorec pro výpočet: CPT = (provize / počet zobrazení) × 1 000
  • Odhadovaná provize – odhad výše hrubého zisku za zobrazení reklamy v Kč

Vždy mezi 6. a 10. dnem měsíce dochází k přepočtu odhadů – zpřesníme hodnoty CPT a provize za předcházející měsíc.

Záložka Weby

V záložce Weby najdete přehled všech webů v účtu, jednotlivé hodnoty za vybrané období (filtr vpravo nahoře) a graf s jednotlivými hodnotami.

  • Zobrazení – počet zobrazení webu, na kterých se vydala reklama (na jedno zobrazení webu [stránky] se může zobrazit více reklamních zón)
  • CPT (cost per thousand views) – cena za tisíc zobrazení reklamy; vzorec pro výpočet: CPT = (provize / počet zobrazení) × 1 000
  • Odhadovaná provize – odhad výše hrubého zisku za zobrazení reklamy v KČ

Pod výpisem všech webů zjistíte celkový souhrn. Pokud v účtu máte webů více a chcete zjistit výkon je vybraných, stačí si je označit a kliknout na tlačítko Vybrané. Pak zvolte možnost Zobrazit vybrané.

Když kliknete na ikonu se znaménkem plus vedle názvu webu, uvidíte, jak si reklama vedla na jednotlivých zařízeních. Nebo si můžete zobrazit rozpad po zdroji návštevnosti (V pravém filtru nad výpisem webů vyberete možnost: Podle zdroje návštěvy).

Pokud kliknete na název webu, zobrazí se vám výkon jednotlivých reklamních zón na webu. Princip práce se statistikami je stejný jako na úrovni účtu. Zde navíc můžete zobrazit rozpad na jednotlivé rozměry.

Potřebujete další pomoc?